خب 

نمی خوام مقدمه چینی کنم فقط اینکه امروز تولد جیمینه‌ 

آرمیا قطعا میدونن💜

پس تولدش مبارککککککککک🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

برید ادامه مطلب😎

این کیوتتتتتتتت جیمینه کوچول موچولوعه 

عرررررررررر 

 

 

 

یه نظریه هست میگه جیمین تو کنسرتا هات نیست!

هات جیمیبنههههه😎

 

 

 

هر چی از عشق جیمین به آرمیا بگیم کم گفتیم😍😍😍😍😍😍

عاخه چرا انقدر عشقه💜💜

 

 

اینم که مال کنسرت آنلاین روز اول بود

من که بشخصه داشتم باش گریه میکردم😭😭😭💔

جیمینی خیلی دلش نازکه و مهربونه😍💜😭

 

 

اینم دو تا تیک تاک ورژن جیمین😎😎

 

کیفیت اصلی

چرا این بشر انقدر کیوت و تو دل بروعه؟😍

 

 

کیفیت اصلی

و یه سوال دیگه چرا در عین حال انقدر هات و سکسیه؟😍

_._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.

یه چیز دیگه اینکه من او تی سون شدم✌😎😎😎

منتظر یه موقعیت بودم تا اعلام نمایم 

چی بهتر از تولد جیمین

و

هشتگ های تولد جیمین:

#JiminBornToShine
#1013FiltersOfJimin
#StageGeniusJimin
#AngelVoiceJimin
#WithJiminTillTheEnd
#OurPrideJimin
#JiminOurLucky13
#LovelyJiminDay
#WorldwideStarJimin
#OurSingerJimin
#HappyJiminDay
#OurOctoberPrince
#OurEternalSerendipity
#HealingFairyJimin
#CutieSexyLovelyJimin
#GlobalIconJimin
#PDJiminKeepShining
#지민이의_행복이_우리의_행복
#지민이로_가득한_10월의_감동날
#지민이_덕분에_특별해진_1013
#지민이는_아미의_자부심
#나의세상을_변화시킨_지민
#지민이랑_영원히_함께니까

 

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

آخر کارم میخوام بگم 

۲۶سالگیت مبارک موچی جان

با اینکه نمیبینی اما امیدوارم همیشه سالم باشی و پیش آرمیا بمونی😇

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

خیلی طولانی شد ولی ارزشش رو داشت✌😻

   ‌‌‌‌